دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

گوشی بسیار قدرتمند با قیمتی ارزان Doogee

http://s6.picofile.com/file/8194547734/Doogee_F3_Smartphone.jpg

گوشی هوشمند جدیدی به زودی از راه می رسد که با قابلیت های قدرتمندی همراه می باشد و مطمئنا توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب خواهد کرد. در کنار قابلیت های عالی این گوشی هوشمند، قیمت مناسب آن یکی دیگر از ویژگی های عالی آن به حساب می آید.در ادامه با دیجیتال وان همراه باشید...

کمپانی چینی Doogee که جزء کمپانی های تازه وارد در این دنیای پررقابت گوشی های هوشمند می باشد، یک محصول جدید بسیار قدرتمندی را طراحی و تولید کرده است. کمپانی های چینی در این دوره از فناوری توانسته اند جایگاه بهتری را در دنیا از آن خود کنند، زیرا محصولات درجه یکی را همراه با قابلیت های عالی و قدرتمند با قیمت های مناسب وارد بازار جهانی کرده اند.

کمپانی Doogee، گوشی هوشمندی را با سخت افزار قدرتمند با نام F3 معرفی کرد که از دستاوردهای عالی در طراحی، بخش نرم افزار و دیگر امکاناتی که یک کاربر نیاز دارد، درنظر گرفته است.

این گوشی هوشمند در دو نسخه متفاوت از راه می رسد که یکی از آنها از قدرتمندی بیشتری برخوردار است، ولی قیمت ارزان برای هر دو این گوشی های هوشمند، آنها را فوق العاده عالی تر نشان می دهد.


از ویژگی های گوشی هوشمند F3 می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌ دی با گوشه‌ های خمیده، پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای 1.5گیگاهرتز با چیپست مدیاتک MT6753، پردازنده گرافیکی ARM Mail-T760، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی باکیفیت، پشتیبانی از دو سیم کارت و نسل چهارم LTE اشاره کرد. گوشی هوشمند Doogee F3 در دو رنگ سرمه‌ای و سفید عرضه خواهد شد.

 

گوشی بسیار قدرتمند با قیمتی ارزان ...

اما نسخه فوق العاده و قدرتمند F3 با یک سری تفاوت ها همراه است که به قابلیت هایی مانند صفحه نمایش با وضوح تصویر QHD (ساخته شده توسط ال‌ جی)، چیپست پردازنده اسنپدراگون 810،‌ حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین 21 مگاپیکسلی (ساخته شده توسط سونی) و باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. این گوشی هوشمند از یک جنس قاب پشتی برخوردار است که از چوب می باشد که کاربران با سلیقه خود می توانند آن را انتخاب کنند.

نسخه خاص و قدرتمند F3 در تعداد محدودی عرضه خواهد شد که با قیمت مناسب و ارزان در حدود 350 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

شما درمورد این گوشی هوشمند چینی با این قابلیت هایش چه نظری دارید؟


منبع:جی اس ام آریا

نظرات 1 + ارسال نظر
sina-pc جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 18:54 http://sina-pc1.blogsky.com

با سلام به مدیر وبلاگ برای هشمند کردن قالب وبلاگ خود به سایت ما در بخش ارتباط با ما قالب خود را که انتخاب کرده اید به ما بگویید تا برای شما طراحی شود. "توجه1 : این قالب 24 تمه هوشمند ما فقط و فقط برای کاربران بلاگ اسکایی میباشد" "توجه2: این قالب کاملا رایگان میباشد" "توجه3: شما با این قالب می توانید همه قسمت های وبلاگ خود را مدیریت کنید" باتشکر "گروه شرکت های سینا پی سی"

سلام.در اولین فرصت در خدمت هستم.از بازدید شما متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد