دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

سال نو پیشاپیش مبارک


سال نو پیشاپیش مبارک

از طرف مدیر دیجیتال وان

تیم کوک: اپل مایکروسافت جدید نمی‌شود


http://s4.picofile.com/file/8178039884/Shot032.png


بسیاری از افراد بر این باورند که اپل رفته رفته با کمپانی دیگر و مخصوصا به یک مایکروسافت جدید تبدیل می‌شود؛ اما تیم کوک در صحبت‌های اخیر خود این باور را اشتباه دانسته و توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.


تیم کوک معتقد است که اپل تغییرات زیادی را در روند عملکرد خود به جهت پیشرفت و خلاقیت ایجاد خواهد کرد. به عقیده‌ی وی مایکروسافت همواره در مسیری یکنواخت در حال حرکت است اما کمپانی اپل به هیچ عنوان چنین سیاستی را در کارهای خود اعمال نخواهد کرد. بسیاری کاربران مایکروسافت را به عنوان شرکتی فعال در زمینه تکنولوژی می‌دانند. 


ادامه مطلب ...

تماس تلفنی به زودی به واتس اپ اضافه می شود




مدتها است که واتزاپ و بتاتستر های این اپلیکیشن، در حال تست قابلیت برقراری تماس تلفنی این اپلیکیشن هستند. البته فعلا این قابلیت برای استفاده در اختیار عموم قرار نگرفته است اما به زودی نسخه آیفون و اندرویدی این ویژگی عرضه می شود.

 

همانطور که در اسکرین شات ها می بینید، در نسخه جدید واتزاپ نماد یک تلفن به سمت راست اسم مخاطب اضافه می شود و با زدن آن می توان تماس تلفنی اینترنتی برقرار کرد. البته فعلا این ویژگی فقط روی آیفون تست شده است ولی به زودی نسخه های آزمایشی برای اندروید نیز عرضه می شود.

   

ادامه مطلب ...

مشکل بزرگ HTC M9؛ داغی بیش از حد بدنه

http://s6.picofile.com/file/8177635200/2000587739.jpeg


مشکل گرم شدن بدنه در برخی از گوشی‌هایی که از پردازنده Snapdragon 810 استفاده می‌کنند وجود دارد. یک سایت آلمانی با تستی که روی گوشی M9 اچ تی سی انجام داده است نتایج جالبی را منتشر کرده است. گرم شدن بیش از حد این گوشی در تست بنچ مارک GFXBench نمایان شده است. گرمای بدنه HTC M9 در هنگام تست به حدود 55 درجه سانتی‌گراد رسیده است.

  ادامه مطلب ...

بهترین آپ قفل گذاری کدام است؟

http://s4.picofile.com/file/8177372842/android_lock.jpg

آن دسته از افرادی که بدون اجازه یا حتی به صورت مخفیانه در گوشی شما سرک میکشند و یا وارد آن میشوند شاید از نظر شما انسان های متقاعد و یا احترام گذار به حریم خصوصی نیستند اما شما هم مطمئنا بیکار نمینشینید و راه حل هایی که برای این مسئله است را به کار میبرید ، در این مقاله به این مبحث پرداخته ایم که کدام روش و یا راه حل برای قفل گذاری صفحه کلید برای جلوگیری از دسترسی دیگران بهتر است؟
 
ادامه مطلب ...