دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

دانلود اپ استور کافه بازار نسخه 6.5.0

http://s3.picofile.com/file/8201587584/Shot263.png

اپ استور کافه بازار یکی از محبوب ترین اپ استور های ایرانی است که محیط فارسی،تنوع اپلیکیشن ها و غیره...باعث شده کاربران ایرانی زیادی را به خود جذب کنند.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

ادامه مطلب ...

آموزش مقدماتی html قسمت پنجم:متا تگ ها بخش اول

http://s6.picofile.com/file/8201003868/html5.jpg

سلام.بازهم مثل دفعه قبل شرمنده همه ی شما دوستان عزیز بابت دیر آپدیت شدن دیجیتال وان هستم  به همین علت امروز قصد دارم یک آموزش جامع در باره متا تگ ها به شما ارائه دهم.با دیجیتال وان همراه باشید.

ادامه مطلب ...

بلاخره اولین نسخه رسمی ویندوز 10 منتشر شد+دانلود

ویندوز 10

بالاخره اولین نسخه رسمی ویندوز 10 منتشر شد.

 مایکروسافت پس از شکست ویندوز 8 تصمیم گرفت نسلی جدید از ویندوز را ارائه بازار کند.این نسخه ترکیبی از ویندوز 7،8 و 8.1 میباشد.مایکروسافت مدت ها به صورت آزمایشی نسخه های متعددی از ویندوز 10 را عرضه بازار کرد که بازخورد های زیادی از طرف کاربران داشت و بالاخره مایکروسافت به انتظار ها پایان داده و اولین نسخه رسمی ویندوز 10 را روانه بازار کرد.

ادامه مطلب ...

دانلود هدر لایه باز آبی مبتدی(برای انواع سایت ها و وبلاگ ها)

سلام بر دوستان همیشه دیجیتال وانی.امروز من یک هدر طراحی کردم زیاد جالب نیست ولی شاید مورد استفاده برخی از دوستان قرار بگیرد.همچنین این هدر با اندکی تغییر در فتوشاپ میتواند به یک هدر ایده آل و حرفه ای تبدیل بشود.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

چگونه ایمیل اصلی خودمان را به سایت ها ندهیم؟-ایمیل های موقت



آیا تابحال شده قصد داشته باشید در سایتی نظر بدهید اما ترس از اسپم مانع این کار شده است؟آیا (مثل خود من)از ایمیل های اسپم بدتان می آید؟ایمیل های موقت،به کمکتان می آیند!با دیجیتال وان همراه باشید.

ادامه مطلب ...