دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

نشانه‌های بهبود شرایط ویندوزفون


http://s5.picofile.com/file/8136087650/News_number_43_pic_1.jpg

در طول چند روز گذشته خبر رسیدن بازار نرم‌افزاری ویندوزفون به ۳۰۰ هزار نرم‌افزار را در ایتنا مشاهده نمودید ولی این موضوع تنها نشانه بهبود شرایط مایکروسافت در رده این سیستم‌عامل همراه نیست.

به گزارش رایورز، به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال سپری کردن دوره انتقال است و پس از یک دوره افول، دوباره شاهد قدرت گرفتن سیستم‌عامل همراه ویندوزفون خواهیم بود.

نخستین نشانه اینکه مایکروسافت در مسیر صحیح قرار دارد، افزایش تعداد نرم‌افزارهای موجود بر روی بازار نرم‌افزاری این سیستم‌عامل است ولی این رشد بدون شک ادامه خواهد داشت.

مایکروسافت به‌زودی تمامی ویندوزهای خود را به‌صورت متحد عرضه خواهد نمود و این به این معناست که بسیاری از نرم‌افزارهای دسکتاپی که امروزه به استفاده از آن عادت کرده‌ایم نیز به بازار نرم‌افزاری ویندوزفون افزوده خواهند شد و این امر به‌منزله جذب مخاطب بیشتر برای این سیستم‌عامل خواهد بود.

 

ادامه مطلب ...

آموزش غیرفعال کردن موقت آنتی ویروس Kaspersky

http://s5.picofile.com/file/8136075726/kaskpersky_logo.jpg


دانلود فیلم آموزشی غیرفعال کردن موقت آنتی ویروس

Kaspersky


شما برای نصب کردن پاره ای از برنامه های کرک شده باید آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.در صورتی که از Kaspersky استفاده میکنید این فیلم به کارتان می آید.این فیلم با کمک نرم افزار Screen Recorder ضبط شده و برای شما برای دانلود در وبلاگ دیجیتال وان قرار گرفته شده است.

 

ادامه مطلب ...

نوکیا گوشی ۱۹ یورویی عرضه کرد


http://s5.picofile.com/file/8135681150/News_number_42_pic_1.jpg


نوکیا برای گوشی Nokia 130 قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت را نیز در نظر گرفته است.


شرکت نوکیا گوشی معمولی جدیدی را با نام Nokia 130۰ معرفی کرده است که با داشتن قابلیت‌های قابل ملاحظه فقط ۱۹ یورو قیمت دارد و از این نظر می‌تواند مورد توجه عموم کاربران قرار گیرد. به گزارش رایورز، این گوشی هوشمند که در رنگ‌های متنوع و با طراحی زیبا به دست کاربران می‌رسد، نمایشگر ۱.۸ اینچی از نوع QQVGA با کیفیت ۱۶۰ در ۱۲۸ پیکسل را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به صفحه‌کلید سخت‌افزاری و فلش LED اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

ابتکار انقلابی یک هکر 18 ساله

http://s5.picofile.com/file/8135512218/lock.png

یک هکر ۱۸ ساله طرحی ارائه کرده که در صورت تایید متخصصان٬ مکانیسم احراز هویت آنلاین را از اساس دگرگون خواهد کرد. او می‌خواهد کاربران به جای پسورد عکسی انتخاب کنند که به پسوردی پیچیده و ۵۱۲ کاراکتری تبدیل می‌شود.

با همه تغییرات پرشتابی که در دنیای تکنولوژی‌های آنلاین رخ می‌دهد٬ پسوردهایی متشکل از چند کاراکتر همچنان تنها راه تشخیص هویت و ورود ما به همه سایت‌ها و سرویس‌هایی‌اند که در زندگی آنلاین‌مان به آنها مراجعه می‌کنیم.

رمزهای عبور راهی آسیب‌پذیر و تکامل‌نیافته برای تامین امنیت زندگی مجازی ما است و هر روز بسیاری از کاربران در سراسر جهان از طریق کشف همین پسوردها قربانی حملات هکرها می‌شوند.

شاید بمب خبری روزهای گذشته را خوانده یا شنیده‌اید که هکرهای روس این بار در بزرگ‌ترین سرقت سایبری تاریخ بیش از 1.2 میلیارد شناسه کاربری و رمز عبور کاربران در نقاط گوناگون دنیا را دزدیده‌اند.
 
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب بهترین های ویندوز ۱



نام کتاب : بهترین های ویندوز ۱

نویسنده : م.سیاوش

منبع: پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۶۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل  : ۲,۷۶۰  کیلوبایت

توضیحات : این کتاب مجموعه ایی از بهترین راه حل ها و همچنین نرم افزار های کابردی می باشد که توسط اینجانب تهیه گردیده است بخش عمده ای از این مطالب مرتبط با وب گردی های شخصی می باشد و راه حل هایی که در این کتاب آورده شده شخصا با آنها برخورد کرده و از آنها استفاده کرده ام لذا سعی شده تا بهترین گزینه ممکن برای رفع مشکلات احتمالی مشابه ارائه گردد که این نگاه در مورد معرفی نرم افزارها نیز وجود دارد از طرفی با توجه به گستردگی این مطالب (کتاب پیش رو کمتر از نیمی از کل مطالب می باشد) برآن شدم تا مطالب را به صورت مجزا و در چند سری ارائه کنم لذا امیداوارم مورد توجه قرار گیرد.

http://s5.picofile.com/file/8127764742/download.jpg