دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

پیامک و اس ام اس تسلیت محرم ۹۳


http://s5.picofile.com/file/8147235584/sms_moharram.jpg

اس ام اس های جدید و پیامک جدید به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع)


پیامک های جدید به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) را میتوانید در این پست ببینید.با دیجیتال وان همراه باشید...

ادامه مطلب ...

نقشه نوکیا Here برای گوشی‌های اندرویدی ارائه شد


http://s5.picofile.com/file/8147189718/here_for_android.png

بعد از اینکه شایعاتی مبنی بر ارائه نقشه Here نوکیا بر روی گوشی‌های اندرویدی منتشر شد و سپس این نقشه برای تعدادی از گوشی‌های گلکسی سامسونگ ارائه شد، امروز نسخه بتا از این نقشه برای کاربران دیگر گوشی‌های اندرویدی ارائه شد.


هنوز نقشه در داخل استور گوگل پلی قرار نگرفته است. این نقشه برای اجرا شدن به اندروید 4.1 به بالا، رم 1 گیگابایتی به بالا و گوشی‌ای با اندازه صفحه نمایش بین 4 تا 6 اینچ دارد که این نشان می‌دهد در حال حاضر گوشی‌های متوسط به بالای اندرویدی در حال حاضر توانایی استفاده از این نقشه را دارند.

 

ادامه مطلب ...

کیت توسعه اندروید 5 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت

http://s5.picofile.com/file/8146769650/News_number_95.bmp


کیت توسعه اندروید 5 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت.چند ماه پیش که گوگل در همایش Google I/O از اندروید L رونمایی کرد نسخه بتا یا پیش نمایش آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندروید از همان زمان تا کنون اپ های خود را روی اندروید L تست کرده اند تا با نسخه نهایی آن هماهنگی کامل را داشته باشد. 


همانطور که در جریان اخبار قرار گرفتید اندروید L چهارشنبه هفته گذشته رسما عرضه شد و آپدیت آن در اختیار کمپانی های تولید کننده گوشی های اندرویدی قرار گرفت. حال امروز گوگل از عرضه نسخه نهایی کیت توسعه اندروید 5 خبر داده است. بدین ترتیب از امروز توسعه دهندگان می توانند SDK مربوط به توسعه اندروید 5 را دریافت کنند.

 

ادامه مطلب ...

اپل آیپد های جدید را معرفی کرد


http://s5.picofile.com/file/8146323776/iPad_Air_2_vs_iPad.PNG

همانطور که انتظار می رفت، اپل در کنفرانس امشب خود آیپد ایر جدید و آیپد مینی جدید را معرفی کرد.

 

در هنگام معرفی آیپد ایر 3 تیم به روی صحنه آمد و با طعنه گفت: آیا آن را می توانید ببینید؟ او به نازکی فوق العاده آیپد ایر 2 اشاره کرد. آیپد ایر جدید 18 درصد نازک تر از نسل قبلی است و با ضخامت 6.1 میلیمتر حتی از آیفون 6 هم نازک تر است.

 

شیشه رویی این دستگاه 56 درصد کمتر نور را بازتاب می کند و باعث می شود از زوایای مختلف تصویری زیباتر ببینیم. پردازنده آیپد ایر 2 نسخه بهینه شده پردازنده آیفون 6 با نام A8X است. این پردازنده از نظر گرافیکی 40 درصد قوی تر و از نظر CPU هم 2.5 برابر سریع تر از پردازنده A8 است. در واقع قدرت پردازش گرافیکی این تبلت 180 برابر اولین نسل آیپد است. درون این سیستم پردازشی چیپست M8 هم وجود دارد. عمر باتری آیپد ایر 2 هم 10 ساعت خواهد بود.


ادامه مطلب ...

مشخصات و عکس های آی پد ایر 2 و آی پد مینی 3 در آیتونز به بیرون درز کرد


http://s5.picofile.com/file/8146197800/News_number_94.jpg

اگر هنوز برای شما به اندازه کافی دلیل وجود ندارد که فردا آی‌پد جدید معرفی می‌شود، اگر این خبر را بخوانید حتما قانع خواهید شد.

 

راهنمای کاربری که برای آی‌پد در آی بوک منتشر شده عکس‌هایی در خود دارد که آی‌پد ایر 2 و آی‌پد مینی 3 را نشان می‌دهد.

 

در این عکس‌ها دکمه تاچ آی‌دی در پایین آی‌پدهای جدید دیده می‌شود، که باز کردن قفل آی‌پد را راحت تر خواهد کرد. موضوع دیگری که در این عکس‌ها تایید می‌شوند، حالت عکاسی  burst mode است که برای اولین بار در آیفون 5s معرفی و به کار رفت.

 

منبع:GSM.com