دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

Oppo‌ در سکوت خبری گوشی 5s را به سایت خود اضافه کرده است

http://s6.picofile.com/file/8189229300/gsmarena_001_17_.jpg


کمپانی Oppo چند وقت اخیر را مشغول تولید و عرضه نسخه جدید رابط کاربری اش موسوم به ColorOS بوده که هم اکنون در حال توزیع میان کاربران است. در همین حال یک مدل جدید نیز از اسمارت فون های این کمپانی به نام Oppo Neo 5s معرفی شده است. حرف S در پایان نام این گوشی یاد آور اسمارت فونی به نام Neo 5 است که سال گذشته توسط همین کمپانی معرفی شد.

   
امروزه سلیقه کاربرانی که طرفدار میان رده های بازار هستند اندکی متفاوت از قبل شده است. در گذشته معمولا میان رده ها نمایشگر های ۴ تا ۴.۵ اینچی را به خود اختصاص می دادند. اما کمپانی های سونی، ال جی و اچ تی سی میان رده های متنوعی را سال گذشته معرفی کردند که نمایشگر ۵ تا ۵.۵ اینچی داشتند. کمپانی Oppo سنت سال گذشته را شکسته و میان رده ای با نمایشگر ۴.۵ اینچی و رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل معرفی کرده است. بخش لمس نمایشگر نیز به تکنولوژی مشابه با محصولات هواوی مجهز شده که حساسیت بسیار بالایی داشته و لمس را از روی دستکش نیز تشخیص می دهد.
 
 
قلب تپنده Neo 5s پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۱۰ با کد MSM8916 است که چهار هسته مجزا داشته و روی فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کلاک شده است. شتاب دهنده گرافیکی دستگاه نیز همانطور که انتظار می رفت Adreno 306 بوده که برای دستگاه های میان رده مناسب است.
 
فضای رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، امکان ارتقا حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت، اندروید کیت کت ۴.۴ و رابط کاربری ColorOS 2.0.1 از جمله دیگر مشخصات این میان رده چینی هستند.
دوربین اصلی دستگاه ۸ مگاپیکسل است که به تکنولوژی Pure Imgae 2.0 مجهز شده و امکاناتی از جمله فوکوس خودکار و فلاش LED به همراه دارد. سنسور دوربین Neo 5s قابلیت فیلم برداری 720p داشته و دوربین جلو نیز از سنسوری ۲ مگاپیکسلی برخوردار شده است.
 http://s6.picofile.com/file/8189229426/gsmarena_002_4_.jpg
 
این میان رده از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می کند و امکان برقراری اتصالات پرسرعت FDD-LTE را نیز برای کاربر فراهم می سازد. از جمله دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه می توان به Wi-Fi، بلوتوث نسخه ۴، مکان یاب و GPS و USB OTG اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای Oppo Neo 5s نیز ۱۶۰ یورو اعلام شده است.
 
منبع:جی اس ام به نقل از GSMArena

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد