دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

باگ امنیتی سنسور اثر انگشت Galaxy S6 + ویدیو

http://s6.picofile.com/file/8182351968/Shot132.png


یکی از مواردی که در گلکسی اس های جدید بهبود یافته، سنسور اثر انگشت است. در حقیقت سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۶، دیگر نیازی به کشیدن انگشت برای باز شدن قفل گوشی ندارد و با یک بار قرار دادن انگشت روی سنسور، قفل صفحه نمایش باز می شود.  

اما به نظر می رسد این سنسور آنقدر ها هم دقیق نیست و یک مشکل امنیتی بزرگ دارد. البته هنوز معلوم نیست این مشکل نرم افزاری است یا دقت سنسور اثر انگشت گوشی، کمتر از آن چیزی است که باید باشد.


در  گوشی گلکسی اس ۶ ای که در اختیار من قرار گرفته است، سنسور اثر انگشت تفاوتی میان انگشت های دست راست و چپ من قائل نیست. از روز ابتدایی که این گوشی به دست من رسید، اثر انگشت شست دست راست خودم را به عنوان قفل صفحه نمایش تنظیم کردم.


اما روز گذشته وقتی قصد باز کردن قفل گوشی را داشتم به صورت تصادفی متوجه شدم این سنسور با انگشت شست دست چپ من نیز کار می کند. پیشنهاد می کنم ویدیو آزمایش این باگ را در ادامه ببینید.

 

باگ امنیتی سنسور اثر انگشت Galaxy S6


منبع:جی اس ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد