دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

فبلت جدید سونی از راه می رسد

http://s6.picofile.com/file/8181758400/Untitled94_1_20_xperiaz4u.jpg

کمپانی سونی امسال برنامه ریزی های عالی برای کمپانی اش درنظر گرفته است، چون تصمیم دارد تا چند پرچمدار قدرتمند را به زودی وارد بازار کند. اکنون خبرهایی از فبلت جدید این کمپانی با قابلیت های عالی و طراحی بسیار زیبا منتشر شده است.
  
براساس اطلاعاتی که از یک منبع موثق رسیده، کمپانی سونی در حال طراحی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶ اینچی می باشد. این کمپانی مراحل تولید این گوشی - فبلت خود را در کشور تایوان انجام خواهد داد. طراحی این فبلت با اطلاعاتی که به بیرون درز پیدا کرده با تفاوت هایی همراه است که زیبایی این محصول جدید را بیشتر خواهد کرد و کاربر یک گوشی - فبلت سبک و باریک را با صفحه نمایشی بزرگ به راحتی در دست نگ می دارد.

کمپانی سونی می خواهد با عرضه این محصولات قدرتمند به بازار دوباره جایگاهش را در دنیای فناوری گوشی های هوشمند بدست بیاورد و مشکلات مالی که برایش پیش آمده بود را با سرعت بیشتری پشت سر بگذارد. سونی می خواهد رقیبانش سامسونگ، اچ تی سی، اپل و ... را سورپرایز کند و نوآوری های جدیدی را با پرچمدارانش معرفی خواهد کرد.

به احتمال زیاد نام این گوشی - فبلت سونی، اکسپریا Z4 Ultra می باشد که با صفحه نمایش 6 اینچی QHD، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، حافظه رم ۳ گیگابایتی، دوربین 20 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 5.1 از راه می رسد.
این کمپانی سونی، طی بررسی ها و تحقیقاتی که انجام داده است، پیش بینی می کند که در سال ۲۰۱۵ طرفداران فبلت ها و صفحه نمایش بزرگتر بیشتر از سال های قبل باشد و کاربران علاقمند به خرید این نوع محصولات باشند. به همین خاطر این کمپانی تصمیم گرفت تا یک فبلت قدرتمند را طراحی و به بازار عرضه کند تا در این بخش از بازار فناوری از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

کمپانی سونی، سال قبل با مشکلات مالی زیادی روبرو شده بود و حتی ممکن بود تا آن نیز به فروش برسد، اما این کمپانی با تجربه بالای خود توانست نیمی از این مشکلات را حل نماید.

به نظر شما کمپانی سونی با این برنامه ها و معرفی یک سری از پرچمداران قدرتمند، می تواند جایگاهش را دوباره در بازار پررقابت فناوری بدست بیاورد؟
منبع:جی اس ام آریا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد