دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

پسری 7 ساله با یک کلک قفل اثر انگشت آیفون پدر خود را باز کرد

http://s4.picofile.com/file/8180993926/touchid_bypass_640x360.jpg

تاچ آی دی آیفون جوابی است به دزدان گوشی های هوشمند که راه را برای آن ها سخت می کند. تاچ آی دی امنیت زیادی دارد و به جز چند شکایت جزئی هیچ مشکلی در مورد آن وجود ندارد.


اما سی ان ان امروز گزارش داده که یک پسر 7 ساله توانسته قفل اثر انگشت آیفون پدر خود را با یک روش ساده و معصومانه باز کند. این چه روشی است؟

  

 

زمانی که پدر این پسر در خواب بوده، پسر 7 ساله انگشت پدر خود را روی تاچ آی دی آیفون قرار داده و قفل آیفون را باز کرده است.


حتما برای شما این سوال پیش می آید که این موضوع چه مشکلی خواهد داشت و چرا باید تاچ آی دی را به چالش بکشد؟ مشکل این راه دزدی این است که پدر این پسر که Matthew Green نام دارد در دانشگاه رمزنویسی و امنیت کامپیوتر درس می دهد و معتقد است که استفاده از اثر انگشت برای قفل گوشی یکی از امن ترین راه ها برای جلوگیری از به سبقت رفتن محتواهای شخصی است. با این وجود وقتی یک پسر 7 ساله می تواند قفل تاچ آی دی را در زمانی که پدرش که یک حرفه ای در این زمینه است باز کند، بنابراین دزدهای موبایلی به راحتی می توانند این کار را شاید از طرق دیگر انجام دهند.

 

هدف از این مقاله این است که بگوییم به نظر می رسد هنوز هم بهترین راه برای جلوگیری از به سرقت رفتن مطالب همان استفاده از رمزهای عدد و رقمی است که در گذشته روی گوشی های خود می گذاشیتم. زیرا حداقل هیچ شخصی نمی تواند آن را از ذهن ما بیرون بکشد.

 

منبع: CNN


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد