دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

گوشی هوشمند مشترک نوکیا با یکی از شرکت ها

http://s6.picofile.com/file/8178416084/11.jpg


در یکی از جالب ترین خبرها، از همکاری نوکیا با یکی از شرکت ها برای تولید گوشی هوشمندی جدید حکایت شده است. این در حالی است که بعد از واگذاری رسمی نوکیا به مایکروسافت، نام این شرکت از گوشی های سری لومیا حذف شده است.


دو کمپانی بزرگ میزو و نوکیا، برای ساخت دستگاهی تحت نام Meizu MX4 Supreme با یکدیگر همکاری خواهند کرد. با انتشار این خبر بار دیگر نام نوکیا در دنیای گوشی های هوشمند بر سر زبان ها افتاده است.
  
گفته می‌شود که این گوشی هوشمند قرار است از برخی المان‌های طراحی و تجاری میزو بهره ببرد، اما بخش سخت‌افزار، نرم‌افزار و رنگ و لعاب آن توسط نوکیا اجرا خواهد شد. بخاطر مساله‌ توافق با مایکروسافت، نوکیا نمی‌تواند از نام تجاری خود روی این گوشی هوشمند استفاده کند.

یک روز پس از انتشار این خبر، معاون بخش دانش و فناوری کمپانی میزو مساله‌ همکاری با نوکیا برای تولید یک دستگاه جدید را تکذیب کرد. این رویداد باعث شد شایعه‌ این همکاری فروکش کند تا اینکه سرانجام بار دیگر خبرها از چین آغاز شده و به تردیدها در این زمینه دامن زده است.


گوشی هوشمند مشترک نوکیا با یکی از شرکت ها

درک مفهوم این پوستر در برخی قسمت‌ها دشوار است و نمی‌توان ارتباط لومیا 1030 را به خوبی مورد بررسی قرار داد. با در نظر گرفتن اینکه پیش بینی ها در خصوص لومیا 1030 حکایت از احتمال وجود دوربین 50 مگاپیکسلی در این گوشی دارد، ذکر مشخصه‌ دوربین 60 مگاپیکسلی برای MX4 Supreme میزو کمی عجیب به نظر می‌رسد. در هر حال هرچه باشد، دستگاهی که لقب Supreme به معنی بزرگ و معظم را یدک می‌کشد باید از مشخصات فنی چشمگیری نیز برخوردار باشد.

شایعات اولیه حکایت از این داشتند که Supreme در بخش جلویی از حاشیه‌های بسیار نازکی در کناره‌ صفحه نمایش بهره خواهد برد و در بازارهای خارج از چین نیز عرضه می‌شود. میزو پیش‌تر خبر همکاری با نوکیا برای ساخت چنین دستگاهی را رد کرده اما همچنان نمی‌توان وجود این گوشی هوشمند را رد کرد.


منبع:جی اس ام اریا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد