دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

بهترین آپ قفل گذاری کدام است؟

http://s4.picofile.com/file/8177372842/android_lock.jpg

آن دسته از افرادی که بدون اجازه یا حتی به صورت مخفیانه در گوشی شما سرک میکشند و یا وارد آن میشوند شاید از نظر شما انسان های متقاعد و یا احترام گذار به حریم خصوصی نیستند اما شما هم مطمئنا بیکار نمینشینید و راه حل هایی که برای این مسئله است را به کار میبرید ، در این مقاله به این مبحث پرداخته ایم که کدام روش و یا راه حل برای قفل گذاری صفحه کلید برای جلوگیری از دسترسی دیگران بهتر است؟
  
از بهترین روش ها به کار بردن آپ های قفل گذاری صفحه کلید است که خود نیز دارای چندین روش است.

هر چند اگر کسی نباید که گوشی شما را دستکاری کند و یا ... همیشه روی دستگاه خود یک قفل صفحه و یا آپ عبور امنیتی داشته باشید چون واقعا ضروری است.
1-Perfect AppLock
شاید این قفل در برابر آنچه که ادعا میکند ضعیف تر باشد و یا هنوز به آن درجه نرسیده است.نسخه رایگان و پولی این آپ کاملا فرق میکند و در نسخه رایگان شما تبلیغات خواهید دید هر چند که امکانات زیادی دارد اما امنیت و یا به قول معروف آن پرفکتی را ندارد.در کل اگر بخواهیم مثال بزنیم مثل یک در بسیار زیبا میماند که باز کردنش آن قدر ها هم سخت نیست و بهتر است بگویم حرفه ای ها میتوانند بازش کنند.

2- Smart AppLock

این قفل را میتوان یک قفل مناسب نامید چون هم امکانات زیادی دارد و هم امنیت بسیاری در واقع امکانات این آپ هستند که به آن امنیت داده اند.

از مزایای این قفل میتوان به روش های قل گذاری که معروف ترینش پترن و رمز عدد و حروف است اشاره کرد و وجود امکان پین گذاری می باشد.
همچنین اگر گوشی شما به سرقت برود امکانی دارد که میتوانید از راه دور رمز آن را مدام عوض کنید و یا امکان قفل گذاری های متعدد که باعث میشود اگر رمز یکی از برنامه های شما لو رفت بقیه برنامه ها اینطور نباشند چرا که شما میتوانید برای هر نرم افزار و آپ و یا بخش یک قفل مستقل تعریف کنید

3-AppLock

قطعا کسی که این آپ را ساخته است بسیار زرنگ بوده است چرا که این آپ همانند یک پلیس بسیار باهوش عمل میکند
جالب ترین و شاید بهترین امکان این آپ این است که وقتی کسی سه بار اقدام به باز کردن قفل شما بکند و شکست بخورد برنامه به صورت مخفیانه از چهره او یک عکس خواهد گرفت و شما میتوانید ببنید که چه کسی قصد باز کردن صفحه امنیتی شما را داشته البته این امکان پیش نیازی به نام دوربین جلو رو درخواست میکند.

در واقع این آپ کمی دستگیر کننده است و امکاناتی که دارد به شما کمک میکند تا بفهمید چه کسی یا کسانی قصد ورود به دستگاه شما را داشته اند ولی از نظر امنیت نسبت به آپ قبلی ضعیف تر است.

اگر به طور خلاصه این سه آپ را بررسی کنیم Smart AppLock خیلی بهتر و قوی تر است-اگر نسخه های جدید تر آن ارائه شود قطعا پیشرفت های زیادی خواهد کرد زیر ا این برنامه در هر آپدیت بسیار پیرفته تر میشود.

منبع:جی اس ام آریا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد