دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

خبر : دادگاه دعوی مایکروسافت علیه سامسونگ برگزار شد.


http://s5.picofile.com/file/8152833992/legal_microsoft_story.jpg

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک نبرد طولانی قانونی دیگر را ادامه دهد، چراکه دادگاه دادگاه ایالات متحده تصمیم گرفته پرونده ی دعوی مایکروسافت علیه سامسونگ را ادامه دهد.


اخیرا مایکروسافت شکایتی را بر علیه سامسونگ به خاطر پرداخت نکردن حق امتیازات مایکروسافت در اندروید در سال ۲۰۱۳ مطرح کرده است. در مقابل سامسونگ هم درخواست کرده که دادگاه باید در هنگ کنگ برگزار شود تا فرایند داوری به درستی انجام شود.

در ابتدای ماه نوامبر میلادی، سامسونگ شکایتی را مطرح کرد که طی آن اعلام می کرد که پس از فروش بخش سخت افزاری نوکیا به مایکروسافت، قرار داد سامسونگ با نوکیا که در سال ۲۰۱۱ بسته شده بود، نقض شده و این شرکت دیگر نباید پرداخت حق امتیاز به مایکروسافت را ادامه دهد.


 

بر طبق گفته های سامسونگ، با ورود مایکروسافت به دنیای گوشی،اکنون این شرکت رقیب مستقیم محسوب می شود و همکاری کردن با آن به نوعی تبانی محسوب می شود.

سامسونگ همچنان ۶.۹ میلیون دلار به مایکروسافت بدهکار است و دادگاه ایالات متحده منطقه جنوب نیویورک تایید کرده است که طرح دعوی در دادگاه ادامه خواهد داشت حتی اگر سامسونگ داوری را با اتاق بازرگانی بین المللی هنگ کنگ دنبال کند.

هر دو شرکت در خصوص تصمیم دادگاه هنوز نظری اعلام نکرده اند، اما با این وجود این آخرین باری نخواهد بود که ما در مورد دعوای بین این دو شرکت خواهیم شنید.

سامسونگ پیش از این نیز با کمپانی اپل درگیری سنگینی داشت که در نهایت مجبور به پرداخت غرامت سنگینی نیز شد. ظاهرا سامسونگ سیاستی هم در پشت پرده ی این کار های خود دارد؛ شما چه فکر می کنید؟


منبع: NeoWin


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد