دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

مشکلات عجیب بعد از دریافت iOS8؛ خدا استیو جابز را رحمت کند


http://s5.picofile.com/file/8141618584/News_number_78.jpg


همانطور که اطلاع دارید بروزرسانی iOS8 برای آیفون و آی‌پد از شب چهارشنبه ارائه شد، من نیزبروزرسانی را روی دستگاه اپلی خود در همان شب کردم. همه چیز در ابتدا خوب به نظر می‌آمد زیرا در همان شب از دستگاه‌ها استفاده زیادی نکردم، اما از روز بعد مشکلات شروع شدند.


همانطور که اطلاع دارید بروزرسانی iOS8 برای آیفون و آی‌پد از شب چهارشنبه ارائه شد، من نیز مانند تمام کسانی که دوست دارند جزو اولین نفرهایی باشند که این بروزرسانی را روی دستگاه اپلی خود داشته باشند در همان شب اقدام به دریافت iOS8 بر روی دیوایس‌های اپلی کردم. همه چیز در ابتدا خوب به نظر می‌آمد زیرا در همان شب از دستگاه‌ها استفاده زیادی نکردم، اما از روز بعد مشکلات شروع شدند.

   

در حدود 20 ساعت از بروزرسانی گذشته بود و در حال کار کردن با آی‌پد ایر و استفاده از وای فای آن بودم که ناگهان آی‌پد ایر به صورت کاملا ناگهانی ری استارت شد، این ری استارت شدن به این صورت اتفاق افتاد که ابتدا صفحه به مدت خیلی کوتاه آبی شد و سپس لوگوی اپل بر روی صفحه‌ای سفید نمایش داده شد و دوباره دستگاه بالا آمد، این مشکل را نادیده گرفتم و آن را اتفاقی دانستم، اما حدود 3 ساعت بعد که در حال انجام بازی Candy Crush بودم بار دیگر دستگاه ری استارت شد که اینبار بالا آمدن دستگاه در زمان کمتری انجام شد یعنی در مدت 24 ساعت دستگاه 2 بار ری استارت شد، پس این یک مشکل از سیستم عامل است، بعد از جستجو در اینترنت پی بردم که من تنها این مشکل را ندارم و کاربران زیادی در سراسر دنیا با این مشکل مواجه شده‌اند و در سایت اپل نیز مشکل خود را بیان کرده‌اند.

 

مشکل دیگر این است که در برخی مواقع کندی محسوسی در سرعت آی‌پد ایر و آیفون 5s مشاهده می‌کنم که این مشکل را نیز توسط کاربران دیگر در سایت اپل مطرح شده است.

اما شاید مشکل اصلی برای کسانی باشد که دستگاه‌های قدیمی تر دارند، زمانی که آی‌پد 2 را به نسخه iOS8 بروز کردم به شدت از این موضوع پشیمان شدم، دستگاه به گونه‌ای کند شده است که شاید بتوانم بگویم دستگاه کاملا بدون استفاده شده و باز هم همین مشکل توسط بسیاری از کاربران در سایت اپل ذکر شده است، پس اگر تا امروز نسخه iOS8 را برای آی‌پد 2 خود دریافت نکرده‌اید، کار بسیار عاقلانه‌ای انجام داده‌اید و توصیه می‌کنیم اینکار را انجام ندهید.

 

این‌ها به طور حتم گوشه‌ای از مشکلاتی بود که من به صورت شخصی به آن برخورد کردم، شما هم اگر در iOS8 در دستگاه‌های اپلی خود به مشکلاتی برخورد کرده‌اید در قسمت کامنت‌ها آن‌ها را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

شاید شما این نظر را داشته باشید که در بروزرسانی اینگونه مشکلات پیش خواهد آمد اما توجه کنید که اولا در مورد کمپانی‌ای مانند اپل صحبت می‌کنیم و از همه مهمتر اینکه در زمان مدیریت استیو جابز اینگونه مشکلات را در بروزرسانی‌ها مشاهده نمی‌کردیم و در طول یکسال که یک نسخه جدید ارائه می‌شد تنها 1 یا 2 بار شاهد بروزرسانی‌های جدید برای رفع باگ‌هایی جزیی بودیم.



منبع:GSM.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد