دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

رونمایی از محصول جدید ویندوزی با پردازنده 4 هسته ای

http://s5.picofile.com/file/8141467650/News_number_76_pic_1.jpg

لنوو، یک تبلت جدید 8 اینچی، مجهز به سیستم عامل ویندوز و با نام Mix 3 معرفی کرده است.

تبلت Lenovo Miix 3 از یک صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی با وضوح ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل بهره می برد. قدرت این تبلت ویندوز ۸ توسط پردازنده چهار هسته ای Atom Z3735F اینتل و یک رم ۲ گیگابایتی تامین می شود و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت می باشد.
  
دیگر ویژگی های تبلت Lenovo Miix شامل دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری، ۸۰۲.۱۱b/g/n WiFi و باتری با مقاوت ۱۵ ساعت است. متاسفانه هنوز هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه و قیمت این تبلت در بازار های جهانی به میان نیامده است اما گفته شده  این دستگاه با قیمت ۲۴۴ دلار در بازار چین عرضه خواهد شد. همچنین برخی منابع از احتمال عرضه این تبلت با قیمتی کمتر از ۲۴۴ در بازار آمریکا خبر داده اند.

http://s5.picofile.com/file/8141467668/News_number_76_pic_2.jpg

نکته جالب در مورد این تبلت جدید، مشخصات پایین تر آن نسبت به نسخه قبلی یعنی Miix 2 است. تبلت لنوو Miix 2 تقریبا از همه جهات از Miix 3 بهتر است. پردازنده اینتل اتم Z3740 آن سریعتر از Miix 3 است، حافظه داخلی ۶۴ گیگاباتی دارد، وضوح نمایشگر آن ۱۲۸۰ × ۸۰۰ پیکسل است، دوربینش ۵ مگاپیکسلی است و عمر باتری ۱۷.۵ ساعتی دارد. البته قیمت Miix 2  هم تقریبا ۲ برابر Miix 3 می باشد و هم اکنون با قیمت ۴۰۷ دلار در بازار آمریکا به فروش می رسد. لازم به ذکر است Miix 2 تبلتی هیبریدی است که به همراه یک داک کیبورد عرضه می گردد.

به نظر می رسد که لنوو با معرفی Miix 3 در واقع قصد داشته نسخه ارزان قیمت Miix 2 را برای مشتریانی با بودجه کمتر روانه بازار کند.

منبع:GSMAria.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد