دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

عرضه نسخه 37 برنامه گوگل کروم برای اندروید

http://s5.picofile.com/file/8132142884/google_chrome_logo1.jpg

همان طور که می دانید گوگل کروم یکی از مرورگرهای محبوب کامپیوترهای رومیزی با سیستم عامل های لینوکس ، مکینتاش و ویندوز است  محصولی از شرکت قدرتمند و بزرگ گوگل است. این بار شرکت گوگل نسخه 37 گوگل کروم را برای اندروید عرضه کرده است.

  

این نسخه جدید دارای ویژگی هایی چون به روزرسانی در روش های طراحی و  ورود آسان به سیستم می باشد و مشکلاتی که در نسخه های قبلی وجود داشت تا حدودی رفع شده است و عملکرد آن بهبود داشته است. حتی اگر سایر نسخه های گوگل کروم را دردستگاه اندروید خود داشته باشید باز هم قادر خواهید بود این نسخه جدید را دانلود ونصب کنید.

تولد گوگل کروم

گوگل کروم  یک مرورگر وب رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.  هدف کلی از ایجاد گوگل کروم , بالاترین سرعت و ثبات و پایداری و حفظ حریم شخصی کاربر در یک مرورگر پیشرفته است.  گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

ظهور این نسخه جدید در اندروید نقطه آغازی برای شروع کار اندرویدL  که محصول دیگری از شرکت گوگل است می باشد ، با این حال تا زمانی که نسخه قبل تر از اندروید L بر روی سیستم نصب باشد این سیستم عامل نمایش داده نمی شود و نسخه 37 نیز نصب نخواهد شد.

نسخه جدید گوگل کروم

نسخه جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر سافاری،  فایرفاکس و نسخه جدید IE مقایسه کند. گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. شما به محض ورد به سایت ها تنها با زدن یک کلیک میتوانید سایت را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید.

منبع:iapplecenter

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد