دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

چگونه در موتور جستجوگر بینگ دیده شویم؟

http://s6.picofile.com/file/8178724192/Shot055.png

میتوان گفت موتور جستجو بینگ بعد از گوگل یکی از پرطرفدار ترین  موتور های جستجو است این موتور جستجو توسط مایکروسافت پشتیبانی می شود .هر چند استقبال کمتری نسبت به موتور جستجو گوگل از آن شده است ولی نباید از آن هم غفلت کرد . در ادامه با ما باشید تا عوامل رتبه گرفتن سایت های و مطالب در نتایج موتور جستجو بینگ آگاه شوید.

 

 

در تحقیقی که سایت  Searchmetrics  بین ۱۰ هزار کلمه پرجستجو و ۳۰۰ هزار سایتی که در بین ۳۰ نتیجه جستجوی اول بینگ قرار گرفته اند به چند مورد کلیدی رسیده است که باعث بهبود مطالب و افزایش سئو سایت برای موتور جستجو بینگ می شود که شامل زیر است:

برند های معروف

یکی از عوامل اصلی برای در صدر قرار گرفتن مطالب در موتور جستجو بیگ برند سایت است به عنوان مثلا سایتی (الف) ممکن است با سئو بسیار بهتر و محتوا قوی در در رده بعدی از سایت (ب) که برند معروفی هستند ولی هیچ گونه سئو و یا محتوای قوی نداشته باشند قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی

حضور سایت در شبکه های اجتماعی مختلف همچون فیس بوک ، تویتر و گوگل پلاس  و دیگر شبکه های اجتماعی است هم در سئو سایت تاثیر بسزای دارد هم برای موتور جستجو بینگ اهمیت ویژه داراست.

محتوای مطالب

یکی از عواملی سئو که تقریبا در تمامی موتور های جستجو از جایگاه ویژه ای برخوردار است کیفیت محتوا تولید شده است که محتوا نباید کپی شده باشد و عوامل مطلب خوب برخوارد باشد.

 

شما می توانید برای اطلاع از نتیجه کامل این تحقیق اینجا (عکس با حجم 5 مگابایت) را مشاهده کنید

قابل ذکر هست که این عوامل بالا در گوگل و بینگ به صورت تقریبای یکسان است اما هر کدام از این موتور های جستجو برای هر مورد درجه اهمیت خاص خود را قائل است اما در کل به نظر میرسد که موتور های جستجو مختلف از گوگل پی روی میکنند با شدت و ضعف در عوامل مختلف …

منابعی که می توانید مورد استفاده شما قرار گیرد:

Bing SEO Ranking Factors 2013 Study By SearchMetrics


منبع:سئو وان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد