دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال
دیجیتال وان

دیجیتال وان

همیشه دیجیتال

ده مارکت آندروید جایگزین کافه بازار و پلی استور

http://s5.picofile.com/file/8130789034/android_market.jpg

شاید شما یک برنامه نویس آندروید باشید که از انتشار برنامه هایتان در کافه بازار و پلی استور خسته شده باشید و دلتان بخواهد در یک مارکت دیگر برنامه هایتان را منتشر کنید.یا  شاید هم خودتان گوشی آندروید دارید و می خواهید برنامه های آندروید را در مارکتی غیر از این دو دریافت کنید.اگر این مشکلات را دارید این مقاله گره گشای کار شماست!


 

 فقط این نکته را بگویم که این مارکت ها اولویت بندی نشده اند

اوّل-مایکت

مایکت یکی از مارکت هایی است که می تواند جایگزین خوبی برای کافه بازار و پلی استور باشد.همچنین برنامه‌های مشابه را به کابران پیشنهاد می‌دهد که این نسبت به کافه بازار امتیاز مثبتی است.

آدرس الکترونیک:http://myket.ir


دوّم-کندو

کندو نیز می تواند جایگزین خوبی باشد.رابط کاربری خلاقانه، همکاری با بانک تجارت برای انتشار اپ این بانک و امکانات برای برنامه نویسان از این جمله هستند. شرکت ارائه دهنده کندو، دارای یک همکار با اسم مشابه است که برای  استفاده از ترافیک اینترنت آن شرکت در هنگام استفاده از کندو تخفیف قائل می‌شود. این این هم افزایی که کمتر در خدمات شرکت‌های ایرانی دیده شده است.

آدرس:http://www.asr24.com


سوّم-پارس هاب

پارس‌هاب را شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی کرده است. این شرکت تقریبا شریک تجاری سامسونگ در ایران بود و بسیاری از نرم افزارهای فارسی درون مارکت Samsung App را تهیه کرده بود. طراحی این سایت خیلی زیبا و چشم نواز نیست. حتی به طور مثال امکان جستجو در میان برنامه‌ها وجود نداشت. اما این که توانسته است روزنامه‌ها و مجله‌های فارسی زبان را به گوشی بیاورد، بسیار عالی است.

آدرس الکترونیک:http://www.parshub.com/main/home.jsf


چهارم-آپتنیک

یک مارکت دو زبانه فارسی-انگلیسی. طراحی APINIK نسبت به مارکت‌های عادی بسیار عالی است و البته برای یک شرکت ایرانی بسیار تحسین برانگیز. این شرکت در رشت واقع شده است و اگر سایت این مارکت را باز کنید، در اولین نگاه باور نخواهید کرد که یک شرکت شهرستانی پشت سایتی به این وزینی است.

آدرس:apinik.com


پنجم- پلی استور ایرانی

در زمانی که این مطلب را می‌نویسم این مارکت بسته است. البته به احتمال زیاد این بستگی موقّتی است. به هر حال این اولین آشنایی من با این مارکت بود. شاید روزی که شما این مطلب را میخوانید باز شده باشد.

آدرس:http://play-store.ir


ششم -اپتوید

این مارکت ایرانی نیست. ولی گروهی ایرانی نسخه فارسی آن را تهیه کرده اند. از بقیه مارکت‌هایی که معرفی کرده ام بزرگتر و کامل تر است. به یک بار امتحان کردن می‌ارزد.

آدرس:http://www.aptoide.com


هفتم- ایران اپز

هنوز در مرحله آزمایشی است و شنیده ام که فقط در گوشی‌های سامسونگ قابل استفاده است. ولی محیط خوب و راحت داخل این برنامه باعث شد که آن را معرفی کنم.

آدرس:http://www.iranapps.ir


هشتم- پلازا

دسته بندی برنامه‌ها در پلازا با کافه بازار کمی‌متفاوت و متنوع تر است. به این ترتیب شاید برنامه ای که دوست دارید را زودتر پیدا کنید.

آدرس:http://www.plazza.ir


نهم- AndRoz
رزمارکت یک اپ استور ایرانی میباشد که میتوانید در آن انواع اپلیکیشن ها و بازی ها را دریافت کنید.
آدرس:http://www.roznak.ir

دهم-وان موبایل مارکت
این مارکت ایرانی نیست اما تنوع برنامه های آن باعث شد تا من آن را معرفی کنم.همچنین روز به روز بر تعداد اپلیکیشن ها و تنوع آن در حال افزایش است.

نظرات 4 + ارسال نظر
shl چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 19:23

مرسی

خواهش میکنم

امیر چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 09:38

پس دهمی چیه؟

ممنون اضافه شد.

رز مارکت جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 08:38 http://roznak.ir

نهم- AndRoz

رزمارکت | اولین اندروید مارکت آزاد ایرانی

آدرس:http://www.roznak.ir

سلام.به لیست اضافه شد.از بازدید شما متشکرم.

مرتضی پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 21:44

خوب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد